Wat is een goed programma om de temperatuur van je processor te meten?

Een programma waar je inclusief de temperatuur kan meten van de processor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
14.1K

Het beste antwoord

Speccy is een heel goed programma hiervoor. (Klik op de download link hieronder)

http://www.piriform.com/speccy/download

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik moet er bij zeggen dat speccy wel HEEEL uitgebreid is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die in onderstaande link heb ik zelf en werkt goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een heel mooi programma ja! +
Ik gebruik Speedfan, heel handig. Hier te downloaden: http://download.cnet.com/SpeedFan/3000-2094_4-10067444.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik CPUID hwmonitor, deze slaat het minimum en maximum op, ook van je 3d kaart, chipset.. en wat voltages, handig als je bv wilt kijken hoe warm ie word tijdens gamen.

om echt het maximum onder stress te meten gebruik ik occt.
dit is een stress test, met ingebouwde hwmonitor. deze stresstest krijgt je cpu veel warmer dan bij normaal gebruik, en kan je dus goed gebruiken om echt de uiterste temperatuur te testen, dit programma maakt mooie grafiekjes van alles, ook erg handig dus.