Waarom kan ik niet verder typen wanneer er een nieuwe vraag verschijnt?

Iedere keer wanneer er op GV een nieuwe vraag is krijg ik hiervan een melding. Dat heb ik zo ingesteld en dat vind ik fijn. Maar ik kan op dat moment niet verder typen met waar ik mee bezig ben. Is dit normaal, kan ik dit ook anders instellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar stel je dat eigenlijk in?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koolwitje! Onderaan bij 'Widgets' en dan bij 'Desktop Applicatie'. je krijgt dan iedere keer een pop up met een nieuwe vraag. Wel leuk, maar ook irritant dat je even niet verder kunt met waar je mee bezig was.

Antwoorden (1)

dit is normaal. De desktop app neemt even de focus van je cursor en daardoor kan je niet doortypen. Ik vind het ook behoorlijk hinderlijk :D